VEELGESTELDE VRAGEN

Je kunt je bestelling binnen 3 werkdagen verwachten. Onze bestellingen worden afgeleverd door DHL, PostNL of Van Straaten Post. Omdat we een startende webshop zijn, wordt de bezorgtermijn ruim ingeschat. Vaak ontvang je je bestelling al eerder.

Het kan zijn dat je bestelling kortgeleden bij ons is afgehaald door DHL of door ons is voorgemeld bij PostNL. Je Track & Trace code wordt dan nog niet meteen traceerbaar. Probeer het een paar uur later nog eens.

Bij bestellingen onder de €100 bedragen de bezorgkosten €2,95. Bij bestellingen vanaf €100 betaal je geen verzendkosten. Voor bezorging op de Waddeneilanden wordt altijd een toeslag van €7,50 berekend.

Wij kunnen onze jurkjes ook in het buitenland laten bezorgen. Hieraan zijn echter extra kosten verbonden. Stuur voor meer informatie een e-mail naar info@mydresscode.nl.

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Retourneren kost ongeveer €3,95 per brievenbuszending en €6,95 per pakketzending. Let op! Je bent zelf verantwoordelijk voor de juiste afmetingen van een brievenbuspakketje: 38cm x 26,5 cm x 3,2 cm (lxbxh). Een eventuele naheffing is voor kosten van de verzender.

Je dient het jurkje dat je wilt retourneren netjes te verpakken in een gesloten doos of zak en met het retouretiket zichtbaar en onbeschadigd op de verpakking af te leveren bij een DHL Service Point, PostNL punt of verzamelpunt van een andere vervoerder. Klik hier voor het dichtstbijzijnde PostNL punt.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@mydresscode.nl en het retourformulier bij je retourzending voegen. Je ontvangt dan een retourlabel in je inbox. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Het jurkje moet in originele staat (van ontvangst), ongewassen, onbeschadigd en met de kaartjes eraan gehecht retour gezonden worden.

Omdat onze webshop erop gericht is je te voorzien van alle informatie die je nodig hebt, is het ruilen van hetzelfde jurkje in een andere maat gratis. Laat ons zo snel mogelijk weten voor welke maat je het jurkje wilt omruilen en wij zorgen ervoor dat je de juiste maat krijgt.

Je kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op de site of via info@mydresscode.nl. Vermeld daarbij het artikelnummer en je maat. Misschien kunnen wij het nog nabestellen.

De prijzen in onze webshop zijn uitgedrukt in de verkoopprijs inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Wil je als zakelijke klant bestellen? Stuur dan een e-mail naar info@mydresscode.nl.

Nee, betalen met MisterCash/BanContact, Sofort Banking, Paypal, creditcard, via overboeken en iDeal is allemaal gratis.

Op dit moment hebben wij inkopen gedaan bij de merken Cristina Gavioli, Dry Lake, Lana, Minu, Morgan de Toi, Smash! en Smashed Lemon. Heb jij suggesties voor andere leuke merken? Laat het ons weten!

Dat kan! Via de icoontjes onderaan onze website kun je ons volgen op Facebook, Instagram of Pinterest.

Jazeker! Je kunt een review plaatsen of ons een bericht sturen op social media of een e-mail sturen naar info@mydresscode.nl.

Je adresgegevens worden alleen gebruikt voor het toesturen van je bestellingen. Je e-mailadres wordt alleen gebruikt voor het toesturen van betalings- en orderbevestigingen, facturen en track en trace codes (en voor het toesturen van nieuwsbrieven als je je hiervoor hebt aangemeld). Je telefoonnummer wordt alleen gebruikt als er iets mis is met je bestelling of als er zich andere problemen voordoen die betrekking hebben op jouw bestelling. Klik hier voor meer informatie over Privacy & Cookies.

Wij verwerken je order op maandag tot en met zaterdag. Vanwege onze christelijke achtergrond willen wij de zondag besteden als rustdag. Dit betekent dat er op zondag niets met je order wordt gedaan. Je zult op die dag ook geen bericht van ons ontvangen, alleen automatische toepassingen en e-mails zullen worden verstuurd.

De jurkjes van de merken Lana en Minu zijn duurzaam. Ze zijn gemaakt van 100% biologisch katoen, gekweekt op geselecteerde plantages. Deze plantagehouders hebben een eerlijk loon ontvangen.

Dat kan! Vermeld bij je bestelling duidelijk dat het om een cadeau gaat (in het vak opmerkingen) en wij zullen ervoor zorgen dat je een onvergetelijk cadeau hebt geregeld. Je kunt ook je order plaatsen en ons meteen daarna bellen en het ordernummer doorgeven.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mydresscode.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bij ieder jurkje vindt je het tabje “extra informatie”. Hier kun je de taille- en lengtemaat per maat vinden. Kijk ook even bij “advies”, daar staat soms al aangegeven welke maat je het beste kunt kiezen.

HEB JE NOG EEN ANDERE VRAAG? NEEM CONTACT MET ONS OP

NEEM CONTACT MET ONS OP